Cele mai importante pagini pe care să le incluzi în site-­ul tău, o revizuire a paginilor esențiale pe care trebuie să le ai pe site-­ul tău pentru a informa vizitatorii.

Cele mai importante pagini pe care să le incluzi în site­-ul tău

În fiecare zi avem clienți care ne sună și ne întreabă câte pagini trebuie să conțină site­-ul lor și cum să le organizeze. Acest articol este un ghid despre ceea ce ar trebui să le ceri celor care lucrează la site­-ul tău pentru a-ți construi site-­ul într-­un mod profesional și cu costuri scăzute.

cum-sa-ti-faci-un-site-propriu

Cel mai important lucru pe care trebuie să-­l faci prima dată este un plan, subliniind ce informații va transmite fiecare pagină în parte. Aceste lucruri te vor ajuta să-­ti dai seama cât de mare este site-­ul tău și vei ține evidența informațiilor pe care vrei să le transmiți vizitatorilor, mult mai ușor. În acest mod nu vei uita să incluzi informații vitale sau să repeți anumite lucruri.

  • Acasă (Pagina de pornire)

Aceasta este pagina “vânzărilor” și ar trebui să furnizeze informații despre ceea ce le oferi clienților. De asemenea, tot aici trebuie să afișezi un scurt rezumat al lucrurilor pe care vizitatorii le pot găsi pe site-­ul tău.

  • Produse / Servicii

Este folositor să ai o pagină separată pentru fiecare produs/serviciu oferit și să incluzi cât mai multe detalii despre fiecare în parte. Începe fiecare pagină cu un scurt cuprins al produsului/serviciului, apoi adaugă orice alte informații detaliate.

Când oamenii caută informații pe internet, vor să afle totul imediat. Ei nu vor să aștepte până mâine când de fapt pot vorbi cu tine imediat la telefon.

  • Contactați­-ne

Adaugă detalii despre cum te pot contacta clienții în cât mai multe locuri posibile. Să fie simplu pentru clienți să te contacteze. Realizează o pagină specială “Contactati­ne” unde să incluzi detalii și adaugă de asemenea informații de contact la sfârșitul fiecărei pagini. Poți include numele firmei, adresă, numărul de telefon, numărul de fax, adresă de email, adresă site-­ului.

  • Despre Noi

Aceasta este o pagină foarte importantă care le transmite clienților informații despre firma ta și de ce ar trebui să-ți cumpere produsele sau serviciile, de ce să ofere încredere firmei tale.

Pagina poate de asemenea să includă programul de lucru sau când poți fi găsit la telefon. Multe firme includ și misiunea lor, detalii despre angajați (poze, biografii, calificări), proiecte finalizate recent, logo-­ul firmei, localizarea pe hartă, firme asociate, certificate și premii obținute.

  • Prețuri/Tarife

Include prețul produselor/serviciilor oricând este posibil. Dacă prețul nu se poate specifica este de ajutor, pentru clienți, să afișezi o gamă de prețuri, exemplu: Curățare covoare prețuri variind între 40$ și 60$ pe cameră.

  • Caută pe Site

Unii vizitatori ai site-­ului tău nu știu exact ce vor, dar dacă incluzi o funcție de căutare pe site, va fi de un real folos. La fel ca în motoarele de căutare, această funcție va permite vizitatorilor să tasteze un cuvânt pe care să-­l caute pe site-­ul tău. Este că și cum ai avea un mini-­motor de căutare, doar pentru site-­ul tău.

  • Blog

Un blog este ca un jurnal disponibil public pe internet. Activitatea de actualizare a unui blog se numește “blogging” și persoana care ține un blog se numește “blogger.” Blogurile sunt actualizate de obicei zilnic sau săptămânal, folosind un software care permite chiar și persoanelor fără cunoștințe tehnice să actualizeze și să administreze un blog.

  • Calendar de evenimente

Acest calendar poate fi asociat firmei tale sau industriei din care face parte. Dacă ești un artist, se pot nota date când produsele de artă vor fi disponibile sau dacă ești cântăreț, unde și când vei avea concerte.

  • Recomandări / Recenzii Produse / Înainte și După

Include recomandările clienților tăi curenți pentru a inspira încredere potențialilor noi clienți că ești cinstit și oferi produse/servicii de calitate. Să ai grijă ca recenziile să fie reale și dacă este posibil să furnizezi detalii de contact ale persoanelor în cauză.

Dacă nu ai dreptul să furnizezi aceste detalii, trimite email clienților și cere-­le acordul.

Poți include imagini “înainte și după”. Afișează imaginea care reprezintă problema alături de imaginea care a rezolvat problema, adăugând explicații despre beneficiile aduse de produsul/serviciul tău.

  • Newsletters

Acesta este o unealtă foarte folositoare de marketing. Nu numai că te ajută să ții legătura cu clienții, dar furnizează site-ului tău conținut nou. Poți folosi această metodă de marketing în 2 moduri:

☑ Trimite email abonaților tăi în mod regulat

☑ Publică noutățile chiar pe site-­ul tău.

Sau folosește amândouă modurile. Include informații despre firma ta, despre industrie sau orice crezi că va atrage interesul clienților tăi.

  • Întrebări Frecvente

Această pagină s-­a dovedit a fi cel mai mare economizor de timp pentru multe firme. În loc să fii nevoit să răspunzi la aceleași întrebări de fiecare dată, mai bine să afișezi întrebările cele mai frecvente împreună cu răspunsurile aferente pe site-­ul tău.

Cu cât există mai multă informație pe site-­ul tău, cu atât mai puțin timp va trebui să dedici pentru a răspunde prin email sau telefon.

Pagina cu Întrebările Frecvente ar trebui să abordeze preocupările clientului dumneavoastră, în caz contrar poate fi un obstacol în realizarea unei vânzări.

  • Garanție

Oferă o garanție de restituire a banilor. Cu cât e mai lungă perioada de garanție, cu atât va fi mai efectivă. Poate fi de 30 de zile, 60 de zile, 1 an sau garanție pe viață.

  • Harta Site-­ului

O hartă a site-­ului arată vizitatorilor cum este organizat site-­ul și unde este localizată fiecare secțiune în parte.

Alte lucruri sunt de asemenea recomandate, ca de exemplu…

În cazul în care vrei să vinzi produsele/serviciile tale online vei avea nevoie de următoarele:

☑ Coș de cumpărături

☑ Politica de confidențialitate

☑ Politica de returnare

☑ Magazin online

În cazul în care ideea ta implică crearea unei rețele sociale vei avea nevoie de:

☑ Managementul utilizatorilor

☑ Users management

☑ Funcții de încărcat poze, muzică și video clipuri

☑ Manager online de poze și videoclipuri

Și putem continua cu această listă la nesfârșit, totul depinde de ceea ce ai în minte și cât de departe vrei să mergi cu proiectul tău.