Articolele joaca un rol important odata cu trecerea timpului. Articolele pot atrage in prima faza trafic, dar isi pot pierde din relevanta odata ce aceasta devine absoluta.

Asemenea unor plante care raman vesnic verzi si care necesita mai putina intretinere pe tot parcursul anului. In mod similar articolele care raman vesnic “verzi” sunt acealea care contin informatii relevante, rezista incercarilor timpului si aduc in continuare trafic site-ului dumneavoastra.

Beneficii ale articolelelor Evergreen:

Intretinere mai usoara – aceste articole nu necesita o actualizare constanta, sau adaugare de continut nou in timp. Daca scrieti doar articole evergreen veti avea un volum de articole de calitate care lucreaza pentru site-ul dumneavoastra.
Utilizare ulterioara – daca aveti genul acesta de articole, puteti vesnic sa reveniti asupra lor, pentru a reciti anumite informatii.

Sfaturi de retinut pentru a scrie articole Evergreen

  • Adaugati longevitate relevantei articolului.
  • Nu includeti date sau materiale care nu vor mai fi relevante in timp.
  • Reciti articolul dupa ce l-ati scris, si imaginati-va ca il veti citi peste cativa ani.
  • Rescrieti tot ceea poate fi considerat depasit.
  • Exemple de articole care nu fac parte din categoria Evergreen: Festival Medieval Sibiu in 2011. Daca va doriti ca acest articol sa devina Evergreen puteti sa il numiti Sibiu Festival Medieval.
  • Articolele Evergreen pot fi despre produse care sunt continuu actualizate precum Microsoft Office.
  • Incercati sa utilizati un limbaj care sa fie eficient peste luni si ani. Nu utilizati cuvinte sau expresii precum: recent, saptamana trecuta sau astazi.

Exemple:

Nu Evergreen – Cu doua zile in urma, s-a lansat o noua cafenea in centrul orasului Sibiu.
Evergreen – In 2011 s-a lansat o cafenea in centrul orasului Sibiu.

Analizati-va articolele pe care le-ai scris. Incercati sa observati ce performante au. Ganditi-va daca continuul lor este inca relevant. Daca acesta nu mai este relevant, decat sa il modificati, este de preferat sa scrieti un articol nou cu informatii relevante care sa aiba impact de lunga durata.

O regula de aur in continut este ca el sa fie 100% unic.

Evergreen se extinde si la link-uri

Daca v-ati decis sa schimbati strategiilie site-ului dumneavoastra pentru link-uri, asigurati-va ca articolele care vor include aceste link-uri sunt inca active si relevante. Daca nu faceti acest lucru riscati sa va pierdeti credibilitatea.

Cresteti valoare articolului dumneavoastra

Indiferent de nisa, este extrem de relevant, continutul peren care rezista incercarilor timpului. Este adevarat ca in timp toate articolele isi pierd relevanta, dar incercati sa scrieti un articol care sa se mentina in timp cat mai mult.

Nu scrieti articole care sa isi piarda relevanta inainte ca subiectul sa isi piarda relevanta.

Un astfel de continut va creste rentabilitatea investitiei.